[-]
آخرین ارسالی ها
زیان صنعت تایر از واردات بی ضابطه// تعرفه واردات تایر نباید کاهش یابد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:دیروز
لوازم یدکی اصل با برچسب اطمینان //اصالت قطعات یدکی رادر سامانه «اصل بخرید» تشخیص دهی
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:دیروز
رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک و روغن موتور// مشکلی در بازار تایر و روغن موتور نیست
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:6 زمان:دیروز
همزمان با دهه مبارک فجر طرح همراه با مشتریان در نمایندگی‌های ایساکو کلید خورد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:11 زمان:دیروز
بتن چیست؟
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:5 زمان:دیروز
قفل هوشمند امنیتی
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:9 زمان:دیروز
کلایمرهای پرتابل
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:6 زمان:دیروز
شرایط و مدارک لازم جهت اصلاح مشخصات خودرو
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:12 زمان:دیروز
قطعه‌‌سازان به‌زودی با ارتش وارد مذاکره می‌شوند
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:9 زمان:دیروز
تعمیرگاهی به وسعت یک شهر//اولین نسخه اپلیکیشن اتواَپ منتشر شد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:7 زمان:دیروز
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد

[-]
آخرین ارسالی ها
زیان صنعت تایر از واردات بی ضابطه// تعرفه واردات تایر نباید کاهش یابد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:دیروز
لوازم یدکی اصل با برچسب اطمینان //اصالت قطعات یدکی رادر سامانه «اصل بخرید» تشخیص دهی
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:دیروز
رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک و روغن موتور// مشکلی در بازار تایر و روغن موتور نیست
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:6 زمان:دیروز
همزمان با دهه مبارک فجر طرح همراه با مشتریان در نمایندگی‌های ایساکو کلید خورد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:11 زمان:دیروز
بتن چیست؟
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:5 زمان:دیروز
قفل هوشمند امنیتی
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:9 زمان:دیروز
کلایمرهای پرتابل
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:6 زمان:دیروز
شرایط و مدارک لازم جهت اصلاح مشخصات خودرو
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:12 زمان:دیروز
قطعه‌‌سازان به‌زودی با ارتش وارد مذاکره می‌شوند
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:9 زمان:دیروز
تعمیرگاهی به وسعت یک شهر//اولین نسخه اپلیکیشن اتواَپ منتشر شد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:7 زمان:دیروز
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
یک مرکز جدید تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک آغاز به کار کرد
نویسنده پیام
elena آفلاین
Administrator
*******

ارسال‌ها: 3,531
تاریخ عضویت: مرد ۱۳۹۵
اعتبار: 0
ارسال: #1
یک مرکز جدید تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک آغاز به کار کرد
اتوپارت پرس: شرکت همگام خودرو،
در راستای ارتقای خدمات کیفی و کمی تعمیرات تخصصی خودرو در تعمیرگاه‌های
مرکزی ایران‌خودرو و افزایش رضایتمندی مشتریان اقدام به راه‌اندازی مرکز
تخصصی تعمیرات گیربکس اتوماتیک در تعمیرگاه مرکزی شماره یک کرد.

به گزارش اتوپارت پرس به نقل از روابط عمومی شرکت ایساکو،
مدیرعامل شرکت همگام خودرو با اعلام این خبر گفت: «با ورود تولیدات جدید
بر پایه تکنولوژی‌های پیشرفته به بازار خودرو، اهمیت توسعه خدمات تخصصی
حوزه خدمات پس از فروش نیز بیش از پیش نمایان شد. در این راستا
تعمیرگاه‌‌های مرکزی نیز براساس ماموریت ابلاغی شرکت ایساکو ضمن ارتقای سطح
آموزش کارکنان با ایجاد زیرساخت‌های لازم به‌منظور توسعه و بهبود مستمر
خدمات خودرویی اقدام به راه‌اندازی مرکز تعمیرات تخصصی گیربکس اتوماتیک
کرده و تعمیرگاه مرکزی شماره یک نیز به‌عنوان پایلوت تعمیرات تخصصی گیربکس
اتوماتیک معرفی شد.»
بابک سلاجقه افزود: «شرکت همگام خودرو
با درک اهمیت وجود یک مجموعه تخصصی و جامع خدمات خودرویی با تجهیزات مدرن و
نیروهای فنی ماهر، تمرکز خود را به ارائه خدمات تخصصی با کیفیت، مشاوره
تخصصی در مورد مراقبت از خودرو و فرهنگ‌سازی جهت ارتباط مؤثر کارکنان با
مشتریان معطوف داشته است.»
سلاجقه اظهار داشت: «ما آگاهیم که برای
جلب اعتماد مشتری، نیاز به برنامه‌ریزی مدون، نوآوری و ارائه خدمات متفاوت
داریم، مشتریان ما بسیار هوشمند هستند و وقتی که تصویر ذهنی‌شان از یک خدمت
مثبت باشد، در تصمیم آن‌ها برای دریافت خدمات یا خرید محصولات بعدی مؤثر
خواهد بود. در این راستا به نظر می‌رسد توسعه خدمات تخصصی تعمیرات خودرو و
راه‌اندازی مرکز خدمات تخصصی گیربکس اتوماتیک تعمیرگاه‌های مرکزی ایران
خودرو در بهبود تصویر ذهنی مشتریان تأثیر حائز اهمیتی دارد.»
وی گفت: «تلاش ما بر این است که در تعمیرگاه‌های مرکزی ایران‌خودرو با
تقویت فرهنگ خدمت‌رسانی، ارتقای استانداردهای تعمیرگاهی و بهبود کیفیت
خدمات در جهت خلق ارزش برای مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو و افزایش
رضایت‌مندی آنها گام برداریم.»
۱۱-۱۶-۱۳۹۷ ۰۲:۴۷ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان