[-]
آخرین ارسالی ها
در پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی//از رئیس هلدینگ رایزکو تقدیر شد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:3 زمان:دیروز
اختصاصی اتوپارت پرس : خودروسازان بم اعلام کرد// شرایط فروش دی‌ماه جیلی GC6 مدل اکسلن
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:3 زمان:دیروز
رییس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا// شماره‌گذاری موتورسیکلت
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:2 زمان:دیروز
وزیر صنعت در واکنش به رئیس کل بانک مرکزی// خودروهای مانده در گمرک اجازه ترخیص دارد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:4 زمان:دیروز
جلب نظر سرمایه‌گذار خارجی غیرممکن شده است//زیان قطعه‌سازان از عدم پرداخت مطالبات
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:3 زمان:دیروز
اجاره لاستیک و قطعات خودرو برای قبولی در معاینه فنی//وانت نیسان آلاینده‌ترین خودرو
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:6 زمان:دیروز
سنجش وفاداری مشتریان به خدمات پس‌ازفروش برندهای خودرویی ایران
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:5 زمان:دیروز
ممنوعیت واردات خودرو بدون انتقال ارز+سند//همتی با مصوبه هیات وزیران مخالفت کرد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:6 زمان:دیروز
نکاتی درباره خرید لوازم یدکی خودروهای آلمانی//شماره شاسی خودرو را با کد روی قطعات
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:5 زمان:دیروز
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد: افزایش رضایت مشتریان از خدمات ایساکو
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:9 زمان:دیروز
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد

[-]
آخرین ارسالی ها
در پنجمین همایش ملی مدیریت جهادی//از رئیس هلدینگ رایزکو تقدیر شد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:3 زمان:دیروز
اختصاصی اتوپارت پرس : خودروسازان بم اعلام کرد// شرایط فروش دی‌ماه جیلی GC6 مدل اکسلن
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:3 زمان:دیروز
رییس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا// شماره‌گذاری موتورسیکلت
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:2 زمان:دیروز
وزیر صنعت در واکنش به رئیس کل بانک مرکزی// خودروهای مانده در گمرک اجازه ترخیص دارد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:4 زمان:دیروز
جلب نظر سرمایه‌گذار خارجی غیرممکن شده است//زیان قطعه‌سازان از عدم پرداخت مطالبات
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:3 زمان:دیروز
اجاره لاستیک و قطعات خودرو برای قبولی در معاینه فنی//وانت نیسان آلاینده‌ترین خودرو
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:6 زمان:دیروز
سنجش وفاداری مشتریان به خدمات پس‌ازفروش برندهای خودرویی ایران
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:5 زمان:دیروز
ممنوعیت واردات خودرو بدون انتقال ارز+سند//همتی با مصوبه هیات وزیران مخالفت کرد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:6 زمان:دیروز
نکاتی درباره خرید لوازم یدکی خودروهای آلمانی//شماره شاسی خودرو را با کد روی قطعات
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:5 زمان:دیروز
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد: افزایش رضایت مشتریان از خدمات ایساکو
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:9 زمان:دیروز
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد: افزایش رضایت مشتریان از خدمات ایساکو
نویسنده پیام
elena آفلاین
Administrator
*******

ارسال‌ها: 3,454
تاریخ عضویت: مرد ۱۳۹۵
اعتبار: 0
ارسال: #1
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران اعلام کرد: افزایش رضایت مشتریان از خدمات ایساکو
اتوپارت پرس: بر اساس آخرین نتایج اعلام شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و
استاندارد ایران، در پایان آبان‌ماه امسال، امتیاز شاخص رضایت مشتریان ایران‌خودرو از خدمات پس از فروش، به عدد 753 رسید.

معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو با اعلام این مطلب گفت: «طبق نظرسنجی‌ شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از مشتریان، خدمات پس از فروش ایران‌خودرو،
از پاییز سال گذشته تا کنون توانسته به صورت صعودی امتیاز خود را در حوزه
خدمات ارتقا دهد و از امتیاز 747 در آبان سال 96 به امتیاز 753 در
آبان‌ماه سال جاری ارتقا یابد و با این رشد، تصویر ذهنی مشتریان و رضایت از
خدمات را بهبود بخشد.»
شهریار سلطانی ادامه داد: «شرکت‌های
ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودرو، به صورت ماهیانه در شاخص رضایت
مشتریان مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و در این بررسی‌ها نظرات مشتریان به
عنوان یک شاخص مهم در خصوص کیفیت خدمات، لحاظ می‌شود.»
وی افزود: «مهم‌ترین پارامترهایی که
بهبود آن‌ها در طی ماه‌های مهر و آبان سال 97، باعث افزایش رضایت مشتریان
شده، شامل بهبود کیفیت تعمیرات ارائه شده، تشریح تعمیرات (ارائه توضیح به
مشتریان در خصوص کارهای انجام شده و قطعات تعویضی هنگام ترخیص خودرو) و
تامین به موقع قطعات توسط نمایندگی‌ها بوده است.»
سلطانی همچنین گفت: «بهبود فرآیند طرح
پیگیری مشتریان، پیاده‌سازی استانداردهای رفتاری و کلامی، برگزاری
کارگاه‌های تخصصی CSI برای مدیران نمایندگی‌ها، برگزاری دوره‌های
عارضه‌یابی با رویکرد جدید در نمایندگی‌ها و بهبود فرآیند پذیرش تا ترخیص
در نمایندگی‌ها جزو اهم اقدامات انجام شده در راستای افزایش رضایت‌مندی
مشتریان بوده است.»
وی در پایان گفت: «جلب رضایت کامل مشتریان و دست یافتن به بالاترین امتیاز
در شاخص رضایت مشتری، با توجه به گستردگی شبکه خدمات پس از فروش
ایران‌خودرو در سراسر کشور، امری دشوار است ولی امیدواریم با برنامه‌های در
دست اجرا و تلاش برای بهبود مستمر هر روز به آن نزدیک‌تر شویم.»
۱۰-۲۴-۱۳۹۷ ۰۵:۲۹ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان