[-]
آخرین ارسالی ها
افزایش قیمت خودرو 90درصد مشکل قطعه‌سازان را حل می‌کند
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:2 زمان:دیروز
لوازم یدکی ساخت وطن در بسته‌بندی خارجی ، قطعه غیراصل را به فروشنده پس بدهید
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:2 زمان:دیروز
آخر همین هفته بزرگترین رویداد مدیریت فناوری و نوآوری کشور برگزار می‌شود
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:2 زمان:دیروز
افزایش قیمت‌ها نیز زیان قطعه‌سازان خودرو را جبران نخواهد کرد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:3 زمان:دیروز
با موافقت وزارت صنعت، قیمت انواع تایر ۲۰ و ۳۲ درصد افزایش یافت
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:6 زمان:دیروز
تاثیر افزایش قیمت خودرو بر بازار قطعات یدکی خودرو
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:7 زمان:دیروز
مردم از خدمات پس‌ازفروش خودروهای وارداتی ناراضی هستند
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:7 زمان:دیروز
دلیل درخواست افزایش قیمت از سوی تولیدکنندگان تایر
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:8 زمان:دیروز
قیمت‌های شناور مواد اولیه صنعت تایر نیازمند سرعت در تصمیم گیری
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:11 زمان:دیروز
گزارش اختصاصی «اتوپارت پرس» از لوازم یدکی فروش‌های خیابان قزوین
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:10 زمان:دیروز
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد

[-]
آخرین ارسالی ها
افزایش قیمت خودرو 90درصد مشکل قطعه‌سازان را حل می‌کند
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:2 زمان:دیروز
لوازم یدکی ساخت وطن در بسته‌بندی خارجی ، قطعه غیراصل را به فروشنده پس بدهید
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:2 زمان:دیروز
آخر همین هفته بزرگترین رویداد مدیریت فناوری و نوآوری کشور برگزار می‌شود
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:2 زمان:دیروز
افزایش قیمت‌ها نیز زیان قطعه‌سازان خودرو را جبران نخواهد کرد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:3 زمان:دیروز
با موافقت وزارت صنعت، قیمت انواع تایر ۲۰ و ۳۲ درصد افزایش یافت
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:6 زمان:دیروز
تاثیر افزایش قیمت خودرو بر بازار قطعات یدکی خودرو
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:7 زمان:دیروز
مردم از خدمات پس‌ازفروش خودروهای وارداتی ناراضی هستند
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:7 زمان:دیروز
دلیل درخواست افزایش قیمت از سوی تولیدکنندگان تایر
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:8 زمان:دیروز
قیمت‌های شناور مواد اولیه صنعت تایر نیازمند سرعت در تصمیم گیری
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:11 زمان:دیروز
گزارش اختصاصی «اتوپارت پرس» از لوازم یدکی فروش‌های خیابان قزوین
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:10 زمان:دیروز
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تحریم بهانه حذف قطعات خودرو نشود حذف آپشن‌ها از خودروهای داخلی پیگیری شود
نویسنده پیام
elena آفلاین
Administrator
*******

ارسال‌ها: 3,320
تاریخ عضویت: مرد ۱۳۹۵
اعتبار: 0
ارسال: #1
تحریم بهانه حذف قطعات خودرو نشود حذف آپشن‌ها از خودروهای داخلی پیگیری شود
اتوپارت پرس: هر چند رئیس سازمان ملی استاندارد حذف دو قطعه ایمنی خودروها یعنی ایربگ و ترمز ‌ای‌بی‌اس
را به دلیل اعمال تحریم‌های بین‌المللی، تکذیب کرد با این حال، یکی از
خبرگزاری‌های کشور دو روز پیش در گزارشی از تحویل خودروهای ثبت نامی بدون
ایربگ یا بالابر برقی با موافقت مشتریان خبر داده بود.

در این گزارش تاکید شد در برخی نمایندگی‌ها، مشتریان به‌خصوص آنهایی که
خودروی ثبت‌نامی خود را برای گذران زندگی با فوریت می‌خواهند، با اخذ
رضایت‌نامه محصول خود را بدون ایربگ تحویل می‌گیرند. در این بین اگرچه
سازمان ملی استاندارد واکنشی به ادعای این خبرگزاری نشان نداد، اما پیش از
این نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد حذف ایربگ
و ترمز ای‌بی‌اس خودروها را دروغ محض خوانده بود. این مقام مسوول همچنین
یادآوری کرده بود که حتی در دوره تحریم‌های اولیه هسته‌ای در سال‌های ۹۰ و
۹۱ نیز این دو قطعه ایمنی در خودروها استفاده می‌شد و خودروسازان هیچ مشکلی
در تامین آن نداشتند. به این ترتیب اگر چه رئیس سازمان ملی استاندارد حذف
این قطعات را از محصولات تولیدی خودروسازان تکذیب کرده اما آنچه مشخص است
دو سیستم ایمنی خودروهای داخلی که از سال ۹۰ از سوی سازمان ملی استاندارد
نصب آنها اجباری شد، محصولاتی وارداتی هستند و داخلی‌سازی آن با توجه به
گستردگی خودروهای تولیدی به‌طور جدی دنبال نشده است.

در هر صورت با توجه به اعمال تحریم‌ها و به همراه آن مشکلاتی که در نقل و
انتقالات پولی پدید آمده بعید نیست که از میزان واردات این دو سیستم ایمنی
خودروهای تولیدی کاسته شود. در این بین هر چند برخی مسوولان سازمان ملی
استاندارد عنوان کردند که خودروهای فاقد این دو سیستم ایمنی مجوز
شماره‌گذاری دریافت نخواهند کرد، اما به نظر می‌رسد که مراجع نظارتی باید
حذف برخی قطعات یا آپشن‌ها را از خودروهای تولیدی به شدت پیگیری کنند. در
تحریم‌های اولیه هسته‌ای اگر چه آپشن‌های ایمنی خودروها حذف نشد، اما برخی
خودروسازان به دور از چشم مراجع نظارتی اقدام به حذف برخی از قطعات همچون
بالابر برقی یا سیستم‌های صوتی می‌کردند، حال آنکه هزینه قطعات حذف شده را
از مشتری می‌گرفتند.
۹-۱۵-۱۳۹۷ ۰۳:۴۴ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان