[-]
آخرین ارسالی ها
رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک و روغن موتور// مشکلی در بازار تایر و روغن موتور نیست
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:4 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
همزمان با دهه مبارک فجر طرح همراه با مشتریان در نمایندگی‌های ایساکو کلید خورد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:9 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
بتن چیست؟
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:4 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
قفل هوشمند امنیتی
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:8 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
کلایمرهای پرتابل
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:5 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
شرایط و مدارک لازم جهت اصلاح مشخصات خودرو
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:10 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
قطعه‌‌سازان به‌زودی با ارتش وارد مذاکره می‌شوند
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:8 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
تعمیرگاهی به وسعت یک شهر//اولین نسخه اپلیکیشن اتواَپ منتشر شد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:5 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
ایرانول روغن موتورسیکلت«موتورو» به بازار عرضه کرد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:7 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
ضرورت استفاده خودروسازان از ظرفیت قطعه‌سازان داخل
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:6 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد

[-]
آخرین ارسالی ها
رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک و روغن موتور// مشکلی در بازار تایر و روغن موتور نیست
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:4 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
همزمان با دهه مبارک فجر طرح همراه با مشتریان در نمایندگی‌های ایساکو کلید خورد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:9 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
بتن چیست؟
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:4 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
قفل هوشمند امنیتی
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:8 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
کلایمرهای پرتابل
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:5 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
شرایط و مدارک لازم جهت اصلاح مشخصات خودرو
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:10 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
قطعه‌‌سازان به‌زودی با ارتش وارد مذاکره می‌شوند
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:8 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
تعمیرگاهی به وسعت یک شهر//اولین نسخه اپلیکیشن اتواَپ منتشر شد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:5 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
ایرانول روغن موتورسیکلت«موتورو» به بازار عرضه کرد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:7 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
ضرورت استفاده خودروسازان از ظرفیت قطعه‌سازان داخل
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:6 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تحریم بهانه حذف قطعات خودرو نشود حذف آپشن‌ها از خودروهای داخلی پیگیری شود
نویسنده پیام
elena آفلاین
Administrator
*******

ارسال‌ها: 3,529
تاریخ عضویت: مرد ۱۳۹۵
اعتبار: 0
ارسال: #1
تحریم بهانه حذف قطعات خودرو نشود حذف آپشن‌ها از خودروهای داخلی پیگیری شود
اتوپارت پرس: هر چند رئیس سازمان ملی استاندارد حذف دو قطعه ایمنی خودروها یعنی ایربگ و ترمز ‌ای‌بی‌اس
را به دلیل اعمال تحریم‌های بین‌المللی، تکذیب کرد با این حال، یکی از
خبرگزاری‌های کشور دو روز پیش در گزارشی از تحویل خودروهای ثبت نامی بدون
ایربگ یا بالابر برقی با موافقت مشتریان خبر داده بود.

در این گزارش تاکید شد در برخی نمایندگی‌ها، مشتریان به‌خصوص آنهایی که
خودروی ثبت‌نامی خود را برای گذران زندگی با فوریت می‌خواهند، با اخذ
رضایت‌نامه محصول خود را بدون ایربگ تحویل می‌گیرند. در این بین اگرچه
سازمان ملی استاندارد واکنشی به ادعای این خبرگزاری نشان نداد، اما پیش از
این نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد حذف ایربگ
و ترمز ای‌بی‌اس خودروها را دروغ محض خوانده بود. این مقام مسوول همچنین
یادآوری کرده بود که حتی در دوره تحریم‌های اولیه هسته‌ای در سال‌های ۹۰ و
۹۱ نیز این دو قطعه ایمنی در خودروها استفاده می‌شد و خودروسازان هیچ مشکلی
در تامین آن نداشتند. به این ترتیب اگر چه رئیس سازمان ملی استاندارد حذف
این قطعات را از محصولات تولیدی خودروسازان تکذیب کرده اما آنچه مشخص است
دو سیستم ایمنی خودروهای داخلی که از سال ۹۰ از سوی سازمان ملی استاندارد
نصب آنها اجباری شد، محصولاتی وارداتی هستند و داخلی‌سازی آن با توجه به
گستردگی خودروهای تولیدی به‌طور جدی دنبال نشده است.

در هر صورت با توجه به اعمال تحریم‌ها و به همراه آن مشکلاتی که در نقل و
انتقالات پولی پدید آمده بعید نیست که از میزان واردات این دو سیستم ایمنی
خودروهای تولیدی کاسته شود. در این بین هر چند برخی مسوولان سازمان ملی
استاندارد عنوان کردند که خودروهای فاقد این دو سیستم ایمنی مجوز
شماره‌گذاری دریافت نخواهند کرد، اما به نظر می‌رسد که مراجع نظارتی باید
حذف برخی قطعات یا آپشن‌ها را از خودروهای تولیدی به شدت پیگیری کنند. در
تحریم‌های اولیه هسته‌ای اگر چه آپشن‌های ایمنی خودروها حذف نشد، اما برخی
خودروسازان به دور از چشم مراجع نظارتی اقدام به حذف برخی از قطعات همچون
بالابر برقی یا سیستم‌های صوتی می‌کردند، حال آنکه هزینه قطعات حذف شده را
از مشتری می‌گرفتند.
۹-۱۵-۱۳۹۷ ۰۳:۴۴ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان