[-]
آخرین ارسالی ها
رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک و روغن موتور// مشکلی در بازار تایر و روغن موتور نیست
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:4 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
همزمان با دهه مبارک فجر طرح همراه با مشتریان در نمایندگی‌های ایساکو کلید خورد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:9 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
بتن چیست؟
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:4 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
قفل هوشمند امنیتی
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:8 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
کلایمرهای پرتابل
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:5 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
شرایط و مدارک لازم جهت اصلاح مشخصات خودرو
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:10 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
قطعه‌‌سازان به‌زودی با ارتش وارد مذاکره می‌شوند
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:8 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
تعمیرگاهی به وسعت یک شهر//اولین نسخه اپلیکیشن اتواَپ منتشر شد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:5 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
ایرانول روغن موتورسیکلت«موتورو» به بازار عرضه کرد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:7 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
ضرورت استفاده خودروسازان از ظرفیت قطعه‌سازان داخل
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:6 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد

[-]
آخرین ارسالی ها
رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک و روغن موتور// مشکلی در بازار تایر و روغن موتور نیست
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:4 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
همزمان با دهه مبارک فجر طرح همراه با مشتریان در نمایندگی‌های ایساکو کلید خورد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:9 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
بتن چیست؟
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:4 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
قفل هوشمند امنیتی
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:8 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
کلایمرهای پرتابل
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:5 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
شرایط و مدارک لازم جهت اصلاح مشخصات خودرو
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:10 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
قطعه‌‌سازان به‌زودی با ارتش وارد مذاکره می‌شوند
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:8 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
تعمیرگاهی به وسعت یک شهر//اولین نسخه اپلیکیشن اتواَپ منتشر شد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:5 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
ایرانول روغن موتورسیکلت«موتورو» به بازار عرضه کرد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:7 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
ضرورت استفاده خودروسازان از ظرفیت قطعه‌سازان داخل
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:6 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مشکل پس‌زنی دود کاتالیست‌های چینی ، کاتالیست استوک استفاده نکنید
نویسنده پیام
elena آفلاین
Administrator
*******

ارسال‌ها: 3,529
تاریخ عضویت: مرد ۱۳۹۵
اعتبار: 0
ارسال: #1
مشکل پس‌زنی دود کاتالیست‌های چینی ، کاتالیست استوک استفاده نکنید
توپارت پرس: با افزایش میزان آلودگی هوا و اعمال سختگیری‌های بیشتر
ازسوی متولیان امر، مالکان خودروها ملزم به استفاده از کاتالیست و تعویض به
موقع آن به‌منظور اخذ معاینه‌فنی هستند.
این‌که خودرویی جدید یا وارداتی باشد دلیلی بر کم‌بودن میزان آلایندگی
آن خودرو نیست. بلکه هر خودرو براساس تکنولوژی که در طراحی و تولید آن
به‌کار رفته، دارای مقدار مشخص آلایندگی است. در حالت تئوری، گازهای حاصل
از احتراق کامل باید بخار آب و دی‌اکسیدکربن باشند. اما باتوجه به کیفیت
پایین و متفاوت بودن سوخت‌ها در زمان احتراق گازهای خطرناکی مانند
هیدریدکربن، اکسیدهای نیتروژن، مونواکسیدکربن و گاهی اکسیدهای گوگرد تولید
می‌شوند. مهندسان برای کنترل این گازها از قطعه‌ای به‌نام کاتالیست
استفاده کرده‌اند. این قطعه وظیفه دارد گازهای مضر مذکور را به گازهای
بی‌خطر تبدیل کند. با افزایش میزان آلودگی هوا و اعمال سختگیری‌های بیشتر
ازسوی متولیان امر، مالکان خودروها ملزم به استفاده از کاتالیست و تعویض به
موقع آن به‌منظور اخذ معاینه‌فنی هستند.

اما در این بین برخی خودروهای وارداتی زیر ذربین نیستند و اغلب
کاتالیست‌هایشان یا در بازار یافت نمی‌شود یا در صورت موجود بودن این قطعه،
به‌دلیل قیمت بالا، مالک ترجیح می‌دهد از نمونه استوک آن برای خودرو
استفاده کند. این عامل هم سبب افزایش خرابی خودرو و هم بالا رفتن میزان
آلایندگی تولیدی خواهد شد. ازسوی‌دیگر کاتالیست‌های چینی با مشکل پس‌زنی
دود، یقه تمام برندهای خودروهای موجود در بازار کشور را گرفته است. مالکان
خودروهای وارداتی با اطمینان از این که خودرو آنها آلودگی اندکی تولید
می‌کند، توجهی به تعویض یا استفاده از این قطعه برای خودرویشان ندارند.
۹-۱۱-۱۳۹۷ ۰۳:۴۳ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان