[-]
آخرین ارسالی ها
رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک و روغن موتور// مشکلی در بازار تایر و روغن موتور نیست
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:4 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
همزمان با دهه مبارک فجر طرح همراه با مشتریان در نمایندگی‌های ایساکو کلید خورد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:9 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
بتن چیست؟
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:4 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
قفل هوشمند امنیتی
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:8 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
کلایمرهای پرتابل
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:5 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
شرایط و مدارک لازم جهت اصلاح مشخصات خودرو
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:10 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
قطعه‌‌سازان به‌زودی با ارتش وارد مذاکره می‌شوند
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:8 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
تعمیرگاهی به وسعت یک شهر//اولین نسخه اپلیکیشن اتواَپ منتشر شد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:5 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
ایرانول روغن موتورسیکلت«موتورو» به بازار عرضه کرد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:7 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
ضرورت استفاده خودروسازان از ظرفیت قطعه‌سازان داخل
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:6 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد

[-]
آخرین ارسالی ها
رییس اتحادیه فروشندگان لاستیک و روغن موتور// مشکلی در بازار تایر و روغن موتور نیست
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:4 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
همزمان با دهه مبارک فجر طرح همراه با مشتریان در نمایندگی‌های ایساکو کلید خورد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:9 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
بتن چیست؟
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:4 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
قفل هوشمند امنیتی
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:8 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
کلایمرهای پرتابل
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:5 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
شرایط و مدارک لازم جهت اصلاح مشخصات خودرو
شروع کننده:ava96 آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:10 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
قطعه‌‌سازان به‌زودی با ارتش وارد مذاکره می‌شوند
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:8 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
تعمیرگاهی به وسعت یک شهر//اولین نسخه اپلیکیشن اتواَپ منتشر شد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:5 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
ایرانول روغن موتورسیکلت«موتورو» به بازار عرضه کرد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:7 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
ضرورت استفاده خودروسازان از ظرفیت قطعه‌سازان داخل
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:6 زمان:۱۱-۲۴-۱۳۹۷
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دکوراسیون مغازه لباس و پوشاک
نویسنده پیام
mojdehp آفلاین
Junior Member
**

ارسال‌ها: 3
تاریخ عضویت: فرو ۱۳۹۷
اعتبار: 0
ارسال: #1
دکوراسیون مغازه لباس و پوشاک
همانطور که میدانید یکی از عواملی که می توانند باعث افزایش فروش و ایجاد انگیزه در مشتری شوند دکوراسیون داخلی مغازه می باشد. با دکوراسیون شما می توانید چیدمان اجناس داخل مغازه را به بهترین نحو انجام دهید طوری که خرید را برای مشتری آسان کنید.

از فروشگاه هایی که در سطح شهر فعالیت دارند مغازه های پوشاک بسیار به چشم می خورند. دکوراسیون داخلی مغازه های پوشاک تا حدودی باهم اشتراک دارند ولی به ۳ دسته مردانه، زنانه و بچگانه تقسیم می شوند که هرکدام از آن ها به قسمت های دیگری تقسیم شده که خریدار برای تهیه لباس به آن فروشگاه مراجعه می نماید.
دکوراسیون داخلی مغازه های مردانه به دو دسته مجلسی و یا رسمی که عرضه کننده کت و شلوار هستند و دسته اسپرت که شلوارهای جین و تیشرت می فروشند تقسیم می شوند.
دکوراسیون داخلی مغازه کت و شلوار (مجلسی(
مغازه هایی که برای این شغل درنظر گرفته می شوند بالای متراژ ۳۰ متر می باشند روی قسمت هایی که امکان داشته باشند آیینه های قدی بزرگ نصب می شود، رگال هایی که استفاده می شود تا ارتفاع ۱۲۰سانتی متر قد کت درنظر گرفته می شود که در دو قسمت می باشد قسمت زیر کت رگال با ارتفاع ۸۰ سانتی متر برای شلوار تک جا نمایی می شود در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه های بزرگتر رگال های گردان هم در وسط سالن گذاشته می شود که مشتری امکان دید بهتری داشته باشد در یک قسمت از دیوار قفسه بندی برای جای پیراهن در نظر می گیرند که این کمد ها از سه قسمت می باشد. قسمت پایین که در روی آن نصب می شود که برای انبار جعبه های پیراهن ها استفاده می کنند، قسمت وسط درب ندارد که نمایش رنگ و جنس پیراهن ها نشان داده می شود و قسمت بالا که دسترسی کمتری به فرشنده دارد برای انبار استفاده می کنند که روی آن درب نصب می شود، در جلوی قفسه پیراهن پیشخوانی قرار می گیرد که قسمت هایی از آن با شیشه کار شده که مشتری امکان دیدن داخل آن را داشته باشد و فروشنده ها پشت پیشخوان قرار می گیرند که توضیحات جنس را به مشتری بدهند .
در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه های کت و شلوار قسمتی هم برای کفش جانمایی می شود چون مشتری های این مغازه ها اکثرا کل خرید خود را ست می کنند در کنج های مغازه اتاق پرو به ابعاد ۱×۱ متر ساخته می شود که در داخل آن آینه های قدی نصب می شود. اتاق پرو باید طوری باشد همراهی که با مشتری برای خرید آماده بعد از تعویض لباس بتواند در خرید کمک مشتری نماید، ارتفاع سقف مغازه بلندتر از ارتفاع معمول می باشد، بهتر این است که از سقف کاذب آگوستیک استفاده شود که چراغ های با نوردهی زیاد در آن کار شده است و ارتعاش صدا در مغازه گرفته می شد و هم به سبک کلاسیک بیشتر می آید، رنگ روشن در بزرگی فضا تاثیر خوبی دارد.
دکوراسیون داخلی مغازه اسپرت فروشی
بزرگی مغازه در این لباس فروشی مهم نیست و بیشتر در پاساژهای تجاری راه اندازی می شود، در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ویترین پشت شیشه اهمیت فراوانی دارد چون مشتری ها قبل از ورود ویترین آن را می بیند و در صورت داشتن جنس مورد نظرشان برای دیدن مدل های دیگر آن به داخل مغازه می روند، در دکوراسیون داخلی مغازه تمام قسمت های دیوار با قفسه پوشیده می شود آینه در یک قسمت بیشتر کار نمی شود.
اندازه پیشخوان در طراحی دکوراسیون داخلی خیلی بزرگ گرفته نمی شود چون فضای داخل مغازه راکوچک می کند ، اتاق پرو هم در گوشه مغازه باید درب آن جوری باز شود که از بیرون زمانی که درب اتاق پرو باز می شود دید نداشته باشد در طراحی سقف مغازه از کناف کار می شود که مدرن تر دیده شود و در نورپردازی مغازه با نورهای مخفی فضای مغازه را زیباتر می نماید، در طراحی دکوراسیون مغازه رنگ های تیره و روشن می تواند در جذب مشتری تاثیر گذار باشد.
(آخرین ویرایش در این ارسال: ۳-۷-۱۳۹۷ ۱۰:۵۲ صبح، توسط mojdehp.)
۳-۶-۱۳۹۷ ۰۹:۵۵ صبح
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان