[-]
آخرین ارسالی ها
تفاوت تحریمهای این دوره با دوره قبل و تاثیر آن بر صنعت خودرو
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:2 زمان:امروز
بررسی نکات بسیار مهم خرید موتور سیکلت ها
شروع کننده:hasanem آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:3 زمان:امروز
احتکار در بازار تایر و لاستیک وجود دارد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:15 زمان:امروز
گروه صنعتی بارز تنها تولیدکننده تایر سبز واقعی در کشور است
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:10 زمان:امروز
طرح اسقاط خودروهای سنگین با موانع جدی روبه‌رو است
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:12 زمان:امروز
گران فروختن قطعات، توسط برخی نمایندگان خودروساز
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:14 زمان:امروز
قطعه‌سازان بخشی از تولیدات خود را به‌جای فروش به خودروسازان در بازار آزاد عرضه می‌کن
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:14 زمان:امروز
خلف وعده بانک مرکزی در رابطه با تخصیص ارز
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:11 زمان:امروز
فشارهای وزارت صمت، موجب توزیع تایرهای مانده در انبار شد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:13 زمان:امروز
برای ایدرو، سازمان توسعه تجارت و ایمیدرو سرپرست تعیین شد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:12 زمان:امروز
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد

[-]
آخرین ارسالی ها
تفاوت تحریمهای این دوره با دوره قبل و تاثیر آن بر صنعت خودرو
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:2 زمان:امروز
بررسی نکات بسیار مهم خرید موتور سیکلت ها
شروع کننده:hasanem آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:3 زمان:امروز
احتکار در بازار تایر و لاستیک وجود دارد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:15 زمان:امروز
گروه صنعتی بارز تنها تولیدکننده تایر سبز واقعی در کشور است
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:10 زمان:امروز
طرح اسقاط خودروهای سنگین با موانع جدی روبه‌رو است
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:12 زمان:امروز
گران فروختن قطعات، توسط برخی نمایندگان خودروساز
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:14 زمان:امروز
قطعه‌سازان بخشی از تولیدات خود را به‌جای فروش به خودروسازان در بازار آزاد عرضه می‌کن
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:14 زمان:امروز
خلف وعده بانک مرکزی در رابطه با تخصیص ارز
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:11 زمان:امروز
فشارهای وزارت صمت، موجب توزیع تایرهای مانده در انبار شد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:13 زمان:امروز
برای ایدرو، سازمان توسعه تجارت و ایمیدرو سرپرست تعیین شد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:12 زمان:امروز
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دستگاه تست cng
نویسنده پیام
tabrizsanat آفلاین
Junior Member
**

ارسال‌ها: 10
تاریخ عضویت: مهر ۱۳۹۵
اعتبار: 0
ارسال: #1
دستگاه تست cng
سیستم سوخت CNG و نگهداری مخزن
سیستم های سوخت گاز طبیعی فشرده CNG نیاز به نگهداری متفاوت از سیستم های سوخت معمولی دارند. لازم است افراد متخصص به طور مرتب فیلتر سوخت را بررسی و جایگزین نمایند که این فیلتر هر گونه روغن یا آلاینده در CNG را حذف می کند. فیلتر به طور کلی باید سالانه توسط یک مرکز خدمات ( دستگاه هیدروتست مخزن cng )، جایگزین شود.
عمر مفید مخازن CNG بسته به ساخت آنها و تایید سازنده اصلی 15، 20 و یا 25 سال است که اطلاعات بر روی مخزن درج شده است. مخازن CNG در صورت منقضی شدن تاریخ باید درمراکز مجهز و دارای صلاحیت فنی از خودرو جدا و با مخازن جدید جایگزین شوند.

بازرسی مخازن سی ان جی و مشخصات دستگاه هیدروتست مخازن CNG
بازرسی منظم از مخازن CNG یک نیاز حیاتی برای سیستم های سوخت و مخازن CNG میباشد. تصادف و یا ضربه به مخازن CNG میتواند یکپارچگی مخازن را تهدید کند.
قرارگرفتن در معرض مواد شیمیایی خاص میتواند سبب ایجاد خوردگی و ترک خوردن شود. از آنجاییکه به این مخازن حدود 300 بار فشار وارد می آورند، چیزی که به نظر می رسد این است که آسیب ناچیز می تواند باعث ایجاد خطر انفجار شود. از این رو خط تست هیدرواستاتیک مخازن CNG و بازدید دوره ای از اهمیت بسیار بالایی برخوردار خواهد بود.
با وجود اینکه خودروهای گاز سوز در مجموع حدود 1.5 درصد از کل خودروهای جهان میباشند اما به دلیل وجود فشار بالای مخازن CNG و احتمال بروز حادثه، هر کشور قوانین و استاندارهایی را برای بازدید دوره ای مخازن و صدور مجوز جهت ادامه استفاده از مخازن CNG وضع کرده است.
بر اساس استاندارد گروه CSA ایالات متحده خط تست هیدرواستاتیک مخازن سی ان جی باید در مواقع زیر انجام شود:
• هر سه سال یا 36 هزار مایل (حدود 58 هزار کیلومتر) هر کدام که زودتر فرارسد
• بعد از هر تصادف و یا آتش سوزی
در کشور چین که دارنده ی بزرگترین ناوگان حمل و نقل CNG میباشد قوانین سخت تری جهت تست مخازن در نظر گرفته اند. بر اساس استاندارد شماره GB19533-2004 اداره استانداردسازی جمهوری خلق چین SAC، تمامی خودروهای CNG سوز به جز تاکسی ها هر سه سال باید بازرسی شوند و بعد از دو مرحله بازرسی (شش سال) لازم است با دستگاه تست هیدرو استاتیک مخازن سی ان جی هر دو سال یکبار تست انجام شود.
این موضوع برای تاکسی ها بسیار سخت گیرانه تر است. برای بار اول و دوم هر دوسال یکبار و بعد از چهار سال هر ساله باید با دستگاه تست هیدرواستاتیک مخازن CNG مراحل تست انجام شود تا به مخازن اجازه ی سوخت گیری مجدد را بدهند.

ضد یخ بتن ، اسپیسر بتن ، تخته روسی ، قالب فلزی
۱۲-۵-۱۳۹۶ ۱۱:۳۹ صبح
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان