[-]
آخرین ارسالی ها
رئیس امور بازرسی اصناف اعلام کرد : توزیع قطعات تقلبی خودرو در بازار در مرز هشدار
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
عدم پرداخت حق بیمه و مالیات بر درآمد و ارزش افزوده در نتیجه افزایش بیکاری
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:3 زمان:امروز
مشکل نقدینگی چالش بزرگ قطعه‌سازان// خودروسازان سریعتر قیمت خرید قطعات را به‌روز کنند
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
مشکل مدیریت در صنعت خودروی کشور// بدهی 15هزار میلیاردی خودروسازان به قطعه‌سازان
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:7 زمان:امروز
رفع انحصار و صدور مجوزهای تازه در حوزه کنترل کیفیت خودرو
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:7 زمان:امروز
: نتیجه نظرسنجی ISQI در سومین نمایشگاه خودرو تهران
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:5 زمان:امروز
نبود شرایط مساعد برای ارتقای توانمندی قطعه‌سازان// واردات 4میلیارد دلاری نتیجه تاخیر
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:5 زمان:امروز
لزوم بررسی رفتار نامناسب مصرف‌کنندگان در بازار لاستیک//نیاز تایر بازار شب عید
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:10 زمان:امروز
در نتیجه افزایش دو برابری نرخ خوراک// خطر توقف فعالیت پالایشگاه‎های تولید روانکار
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:9 زمان:امروز
دبیر انجمن قطعه‌‌سازان ایران: ثبت‌ سفارش بدون انتقال ارز آزاد شود
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:10 زمان:امروز
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد

[-]
آخرین ارسالی ها
رئیس امور بازرسی اصناف اعلام کرد : توزیع قطعات تقلبی خودرو در بازار در مرز هشدار
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
عدم پرداخت حق بیمه و مالیات بر درآمد و ارزش افزوده در نتیجه افزایش بیکاری
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:3 زمان:امروز
مشکل نقدینگی چالش بزرگ قطعه‌سازان// خودروسازان سریعتر قیمت خرید قطعات را به‌روز کنند
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
مشکل مدیریت در صنعت خودروی کشور// بدهی 15هزار میلیاردی خودروسازان به قطعه‌سازان
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:7 زمان:امروز
رفع انحصار و صدور مجوزهای تازه در حوزه کنترل کیفیت خودرو
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:7 زمان:امروز
: نتیجه نظرسنجی ISQI در سومین نمایشگاه خودرو تهران
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:5 زمان:امروز
نبود شرایط مساعد برای ارتقای توانمندی قطعه‌سازان// واردات 4میلیارد دلاری نتیجه تاخیر
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:5 زمان:امروز
لزوم بررسی رفتار نامناسب مصرف‌کنندگان در بازار لاستیک//نیاز تایر بازار شب عید
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:10 زمان:امروز
در نتیجه افزایش دو برابری نرخ خوراک// خطر توقف فعالیت پالایشگاه‎های تولید روانکار
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:9 زمان:امروز
دبیر انجمن قطعه‌‌سازان ایران: ثبت‌ سفارش بدون انتقال ارز آزاد شود
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:10 زمان:امروز
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
چگونه قفسه بندی فروشگاه در انتخاب مشتری تاثیر می گذارد؟
نویسنده پیام
elena آفلاین
Administrator
*******

ارسال‌ها: 3,471
تاریخ عضویت: مرد ۱۳۹۵
اعتبار: 0
ارسال: #1
چگونه قفسه بندی فروشگاه در انتخاب مشتری تاثیر می گذارد؟
در برخی از فروشگاه‌های بزرگ، چیدمان و سازه‌ها به‌قدری پیچیده هستند که
چند دقیقه طول می‌کشد تا یخِ مشتری آب شود و بتواند با فضای فروشگاه خو
بگیرد. آنجا در ابتدای ورودیِ سوپرمارکت یا هایپرمارکت، که به منطقه‌ی
کُندرو معروف است، مشتریان سرعت خود را کم می‌کنند تا نگاهی به پارتیشن بندی و
اطراف بیندازند و دو دوتا چهارتا کنند، حتی وقتی که همه چیز شبیه به
فروشگاه‌های قبلی باشد. در اصطلاح فروشندگان هایپرمارکت، اینجا در ابتدای
ورود به فروشگاه، فروشِ چند کالا ”سوخت“ می‌شود. بنابراین بهتر است در این
نواحی از هایپرمارکت، کالاهای تبلیغاتی قرار گیرند. برخی از فروشگاه‌های
بزرگ خرده‌فروشی، افرادی را برای خوشامدگویی در ابتدای درب ورودی قرار
می‌دهند، تا مشتری حس کند که به فروشگاهی قدم گذاشته است که آدم‌های خوبی
آن را اداره می‌کنند! البته احتمالِ ”بلند کردنِ جنس“ از فروشگاهی که این
پرسنل خوب و مؤدب آن را می‌گردانند بسیار پایین می‌آید.
۶-۱-۱۳۹۶ ۰۵:۱۲ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان