[-]
آخرین ارسالی ها
هتل آرسیما هوم استانبول + تصاویر
شروع کننده:امیرعلی 96 آخرین پست توسط:امیرعلی 96 پاسخ ها:0 معرفی سایتها و وبلاگها Introducing sites and blogs نمایش ها:41 زمان:۵-۱۷-۱۳۹۷
تعرفه جدید خدمات
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:1 عمومی General نمایش ها:79 زمان:۵-۱۶-۱۳۹۷
سه تفاوت عمده ای که در ثبت شرکت ها در دو قالب مسئولیت محدود و سهامی خاص وجود دارد
شروع کننده:kare آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:82 زمان:۵-۱۶-۱۳۹۷
سفید کردن دندان ها (بلیچینگ) در منزل
شروع کننده:mojdehp آخرین پست توسط:mojdehp پاسخ ها:0 پزشکی - سلامت و زیبایی Medical - Health and Beauty نمایش ها:91 زمان:۵-۸-۱۳۹۷
دفترچه ثبت نام علمي کاربردي
شروع کننده:bahar pouran آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:133 زمان:۵-۱۶-۱۳۹۷
رشته هاي بدون آزمون علمي کاربردي
شروع کننده:bahar pouran آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:143 زمان:۵-۱۶-۱۳۹۷
فالور اینستگرام و......
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:1 عمومی General نمایش ها:179 زمان:۵-۱۶-۱۳۹۷
حمایت هایی که دولت برای ثبت شرکت های تعاونی
شروع کننده:kare آخرین پست توسط:امیرعلی 96 پاسخ ها:0 معرفی سایتها و وبلاگها Introducing sites and blogs نمایش ها:134 زمان:۵-۱۷-۱۳۹۷
اعلام نتايج بدون کنکور دانشگاه آزاد
شروع کننده:bahar pouran آخرین پست توسط:امیرعلی 96 پاسخ ها:0 معرفی سایتها و وبلاگها Introducing sites and blogs نمایش ها:128 زمان:۵-۱۷-۱۳۹۷
آموزش افزایش رایگان فالوور و لایک اینستاگرام
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:213 زمان:۵-۱۶-۱۳۹۷
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد

[-]
آخرین ارسالی ها
هتل آرسیما هوم استانبول + تصاویر
شروع کننده:امیرعلی 96 آخرین پست توسط:امیرعلی 96 پاسخ ها:0 معرفی سایتها و وبلاگها Introducing sites and blogs نمایش ها:41 زمان:۵-۱۷-۱۳۹۷
تعرفه جدید خدمات
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:1 عمومی General نمایش ها:79 زمان:۵-۱۶-۱۳۹۷
سه تفاوت عمده ای که در ثبت شرکت ها در دو قالب مسئولیت محدود و سهامی خاص وجود دارد
شروع کننده:kare آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:82 زمان:۵-۱۶-۱۳۹۷
سفید کردن دندان ها (بلیچینگ) در منزل
شروع کننده:mojdehp آخرین پست توسط:mojdehp پاسخ ها:0 پزشکی - سلامت و زیبایی Medical - Health and Beauty نمایش ها:91 زمان:۵-۸-۱۳۹۷
دفترچه ثبت نام علمي کاربردي
شروع کننده:bahar pouran آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:133 زمان:۵-۱۶-۱۳۹۷
رشته هاي بدون آزمون علمي کاربردي
شروع کننده:bahar pouran آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:143 زمان:۵-۱۶-۱۳۹۷
فالور اینستگرام و......
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:1 عمومی General نمایش ها:179 زمان:۵-۱۶-۱۳۹۷
حمایت هایی که دولت برای ثبت شرکت های تعاونی
شروع کننده:kare آخرین پست توسط:امیرعلی 96 پاسخ ها:0 معرفی سایتها و وبلاگها Introducing sites and blogs نمایش ها:134 زمان:۵-۱۷-۱۳۹۷
اعلام نتايج بدون کنکور دانشگاه آزاد
شروع کننده:bahar pouran آخرین پست توسط:امیرعلی 96 پاسخ ها:0 معرفی سایتها و وبلاگها Introducing sites and blogs نمایش ها:128 زمان:۵-۱۷-۱۳۹۷
آموزش افزایش رایگان فالوور و لایک اینستاگرام
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:213 زمان:۵-۱۶-۱۳۹۷
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تاثیر قفسه بندی فروشگاه بر مشتری
نویسنده پیام
elena آفلاین
Administrator
*******

ارسال‌ها: 3,095
تاریخ عضویت: مرد ۱۳۹۵
اعتبار: 0
ارسال: #1
تاثیر قفسه بندی فروشگاه بر مشتری
هنوز بسیاری از فروشگاه‌ها معیار فروشِ خوب را ”پاخورِ“ هر فروشگاه
می‌دانند یعنی تعداد مشتریانی که وارد فروشگاه می‌شوند. اما این اعداد و
ارقام به مدیر یا صاحب سوپرمارکت یا هایپرمارکت نمی‌گویند که این مشتریانی
که وارد فروشگاه می‌شوند، به کدام نقاط فروشگاه بیشتر می‌روند و در چه
قسمت‌هایی از فروشگاه وقت بیشتری می‌گذارنند و کجاها سرعت راه رفتنِ خود را
کُند یا تند می‌کنند. اما امروزه رهگیریِ تلفن‌های همراه مشتریان در تمام
نقاط فروشگاه توانسته اطلاعات جالب و کاربردی در اختیار مسئولان
فروشگاه‌های خرده‌فروشی قرار دهد. برای مثال، هر یک درصدی که به زمانِ صرف
شده توسط مشتری در فروشگاه افزوده می‌شود، میزان فروش ۱٫۳۳ درصد افزایش
پیدا می‌کند.
بعد از میوه و سبزیجات، نوبت به بخش گوشت و فرآورده‌های
گوشتی و سپس بخشِ نان تازه می‌رسد. نان تازه اغلب در هایپرمارکت‌ها و حتی
سوپرمارکت‌ها راه‌اندازی می‌شود تا مشتریان را با بوی نانِ داغ و تازه که
از همان ابتدای ورود به فروشگاه به مشام می‌رسد گرسنه کنند. چون همانطور که
پیش از این گفتیم، مشتریِ گرسنه، بیشتر خرید می‌کند.
این نکته قابل
توجهِ مدیران و صاحبان فروشگاه‌هاست که تصور می‌کنند تنها از راه نمایش
تبلیغاتِ بصری و دیداری می‌توانند مشتری را به خرید بیشتر ترغیب کنند. حتی
انتشار بوی ملافه‌های تازه شسته شده و تمیز در محل فروش محصولات شوینده و
بهداشتی می‌تواند در فروش این محصولات افزایش ایجاد کند.منبع : قفسه بندی
بسیاری
از مشتریان به محققان می‌گویند که اغلب با در نظر گرفتنِ قیمت کالاها و
نیازی که این کالاها از آنها برطرف می‌کنند می‌توانند خرید عاقلانه و منطقی
انجام دهند، اما اعتراف می‌کنند که عوامل تأثیرگذار بر ذهن ناخودآگاه و
غرایزشان و احساساتی که عوامل مختلف در محیط فروشگاه در آنها برمی‌انگیزند
نیز در این تصمیم‌گیری‌های حساس دخیل هستند.
۶-۱-۱۳۹۶ ۰۴:۴۸ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان