[-]
آخرین ارسالی ها
برای ایدرو، سازمان توسعه تجارت و ایمیدرو سرپرست تعیین شد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
نامه سرگشاده انجمن همگن قطعه‌سازان به رئیس‌جمهوری منتشر شد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
قطعه‌سازان مشکلی برای تامین خط تولید و بازار ندارند
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
با راهکارهای پیشگیرانه از خالی شدن باتری خودرو جلوگیری کنید
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
کیفیت خدمات پس‌از فروش به مهمترین معیار انتخاب خودرو تبدیل شد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
بازی با تخفیف‌های زیرفاکتور روغن موتور را 15درصد گران کرد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
توقف تدریجی فعالیت واحدهای قطعه سازی خودرو
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
برخورد جدی دولت با احتکار کنندگان تایر
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
بی‌میلی خودروسازان به اعلام ارقام دقیق طلب قطعه‌سازان
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:4 زمان:امروز
زیان 20هزار میلیارد تومانی عملکرد شورای رقابت در صنعت خودرو
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:4 زمان:امروز
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد

[-]
آخرین ارسالی ها
برای ایدرو، سازمان توسعه تجارت و ایمیدرو سرپرست تعیین شد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
نامه سرگشاده انجمن همگن قطعه‌سازان به رئیس‌جمهوری منتشر شد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
قطعه‌سازان مشکلی برای تامین خط تولید و بازار ندارند
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
با راهکارهای پیشگیرانه از خالی شدن باتری خودرو جلوگیری کنید
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
کیفیت خدمات پس‌از فروش به مهمترین معیار انتخاب خودرو تبدیل شد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
بازی با تخفیف‌های زیرفاکتور روغن موتور را 15درصد گران کرد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
توقف تدریجی فعالیت واحدهای قطعه سازی خودرو
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
برخورد جدی دولت با احتکار کنندگان تایر
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:1 زمان:امروز
بی‌میلی خودروسازان به اعلام ارقام دقیق طلب قطعه‌سازان
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:4 زمان:امروز
زیان 20هزار میلیارد تومانی عملکرد شورای رقابت در صنعت خودرو
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:4 زمان:امروز
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
ايمني كانتينر
نویسنده پیام
elena آفلاین
Administrator
*******

ارسال‌ها: 3,252
تاریخ عضویت: مرد ۱۳۹۵
اعتبار: 0
ارسال: #1
ايمني كانتينر
سلامت كامل كانتينر براي حفاظت صحيح كالاها از اهميت زيادي برخوردار است كه
اين اطمينان را موسسات داراي گواهينامه هاي بين المللي به نمايندگي از طرف
خريداران حاصل مي كنند. اين گونه موسسه ها ( مانند لويدز و SGS ) وظيفه
دارند، در شرايط فني كانتينر را بررسي كرده و حفاظت صحيح كالا قبل از
بارگيري را تأييد كنند.
« نوع بارچيني و كنترل پلمپ گمركي » و « ضدعفوني
كانتينر جهت جلوگيري از فساد كالاهاي فاسد شدني » از مواردي است كه به
هنگام بازرسي مدنظر قرار مي گيرد. البته ناگفته نماند كه با توافق كشورهاي
عضو كنفرانس بين المللي حمل و نقل كانتينرها در شهر ژنو، مقرر شد تا صلاحيت
فني كانتينرها در طول سال هاي استفاده، مورد ارزيابي قرار گيرد. طبق اين
توافق نامه تمامي كانتينرها اعم از استاندارد و يا غيراستاندارد بايد داراي
پلاك ايمني بوده و بر روي بدنه آن نصب باشد. براساس كنوانسيون C.S.C كنترل
پلاك ايمني براي كشورهاي عضو لازم الاجرا ، است.این مطلب برگرفته از سایت کانتینر 40 فوت است .
گونه هاي تخليه و بارگيري در پايانه كانتينري
روش هاي تخليه و بارگيري و در نهايت صفافي ( چيدمان ) كانتينرها بسته به شرايط و ويژگي پايانه هاي مختلف كانتينري جهان تفاوت دارد.
سيستم كفي ( System-CH )، سيستم ترانس تينر و سيستم استرادل كاربر از شيوه هاي متداول در پايانه كانتينري براي تخليه و بارگيري است.
در
روش سيستم كفي ، كانتينر به صورت مهار شده ( لاشينگ شده ) به همراه كفي بر
روي كشتي هاي Ro-Ro بارگيري و در مقصد به همان صورت با استفاده از كشنده
مخصوص در پايانه تخليه و صفافي مي شود. به هنگام تحويل به صاحب كالا نيز به
وسيله همان كفي، كانتينر تا مقصد حمل مي شود.
در روش ترانس تينر ،
كانتينر با استفاده از جرثقيل ( بندر يا كشتي ) با جرثقيل ويژه كانتينري (
گانتري كرين ) در پاي كشتي به كفي مخصوص بارگيري و كانتينر بارگيري شده به
كفي در محوطه با استفاده از تجهيزات ويژه اي موسوم به « ترانس تينر » صفافي
مي شود. لازم به ذكر است سيستم تخليه و بارگيري در مجتمع بندري شهيد رجايي
به روش ترانس تينري است.
در روش استرادل كاربر ، كانتينر از كشتي بر
روي اسكله تخليه مي شود. سپس دستگاهي به نام استرادل كاربر، شبيه به دستگاه
ترانس تينر اما با ابعاد كوچك تر ، كانتينرهاي تخليه شده را به محوطه
كانتينري ( CV ) حمل و صفافي مي كند. البته روش چيدمان سيستم استرادل كاربر
با روش ترانس تينر متفاوت است. چرا كه فقط در دو طبقه امكان بارچيني وجود
دارد.
هر كدام از اين روشهاي ياد شده مزايا و معايبي نيز دارند كه در
اين ميان به جهت اينكه روش ترانس تينر در مجتمع بندري شهيد رجايي كاربرد
دارد به آن اشاره مي شود .
مزايا :استفاده از فضاي براي صفافي، سكوت در عمليات كانتينري، نظم در ثبت محل استقرار كانتينر و سوخت كم و نگهداري ارزان .
معايب :سرعت كم عملياتي، خطر در مواقع انجام عمليات صفافي، مشكلات حمل دستگاه هاي تعميراتي و قيمت بالاي تجهيزات .
۳-۱۸-۱۳۹۶ ۰۷:۲۸ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان