[-]
آخرین ارسالی ها
ترخیص نشدن قطعات ، خدمات پس از فروش خودرو را تعطیل می‌کند
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:9 زمان:دیروز
شرکت‌های واردکننده خودرو از ارائه گارانتی شانه خالی می‌کنند
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:10 زمان:دیروز
به همراه حدود 4هزار کارتن لوازم قاچاق خودرو ، ۹هزار لاستیک قاچاق در جنوب تهران کشف ش
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:9 زمان:دیروز
وزیر صمت : واردات قطعات خودرو باید با توجه به توان داخلی کاهش یابد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:11 زمان:دیروز
شرکت دایملر اعلام کرد : تامین باتری خودروهای برقی ۲۰ میلیارد یورو هزینه دارد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:11 زمان:دیروز
کاسه‌چراغ غیراستاندارد میدان نور را کم می‌کند
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:13 زمان:دیروز
گزارش «اتوپارت پرس» از دپوی لوازم‌یدکی و درآمد 40میلیونی فروشندگان
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:13 زمان:دیروز
قیمت باتری خودرو کاهش یافت سوزوکی گران‌ترین و صبا باطری ارزان‌ترین باتری بازار
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:15 زمان:دیروز
افزایش قیمت طلسم عرضه تایر را شکست لاستیک رادیال 20درصد گران شد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:16 زمان:دیروز
چاپ و خدمات پس از آن چیست؟
شروع کننده:yaldaa آخرین پست توسط:yaldaa پاسخ ها:0 خدمات Services نمایش ها:10 زمان:۹-۲۰-۱۳۹۷
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد

[-]
آخرین ارسالی ها
ترخیص نشدن قطعات ، خدمات پس از فروش خودرو را تعطیل می‌کند
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:9 زمان:دیروز
شرکت‌های واردکننده خودرو از ارائه گارانتی شانه خالی می‌کنند
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:10 زمان:دیروز
به همراه حدود 4هزار کارتن لوازم قاچاق خودرو ، ۹هزار لاستیک قاچاق در جنوب تهران کشف ش
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:9 زمان:دیروز
وزیر صمت : واردات قطعات خودرو باید با توجه به توان داخلی کاهش یابد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:11 زمان:دیروز
شرکت دایملر اعلام کرد : تامین باتری خودروهای برقی ۲۰ میلیارد یورو هزینه دارد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:11 زمان:دیروز
کاسه‌چراغ غیراستاندارد میدان نور را کم می‌کند
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:13 زمان:دیروز
گزارش «اتوپارت پرس» از دپوی لوازم‌یدکی و درآمد 40میلیونی فروشندگان
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:13 زمان:دیروز
قیمت باتری خودرو کاهش یافت سوزوکی گران‌ترین و صبا باطری ارزان‌ترین باتری بازار
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:15 زمان:دیروز
افزایش قیمت طلسم عرضه تایر را شکست لاستیک رادیال 20درصد گران شد
شروع کننده:elena آخرین پست توسط:elena پاسخ ها:0 عمومی General نمایش ها:16 زمان:دیروز
چاپ و خدمات پس از آن چیست؟
شروع کننده:yaldaa آخرین پست توسط:yaldaa پاسخ ها:0 خدمات Services نمایش ها:10 زمان:۹-۲۰-۱۳۹۷
جهت حرکت: - سرعت: - (توقف | حرکت) - بارگذاری مجدد


ارسال پاسخ 
 
امتیاز موضوع:
  • 0 رأی - میانگین امیتازات: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تولیدکنندگان لنت ترمز با همه ظرفیت خود کار می‌کنند
نویسنده پیام
elena آفلاین
Administrator
*******

ارسال‌ها: 3,329
تاریخ عضویت: مرد ۱۳۹۵
اعتبار: 0
ارسال: #1
تولیدکنندگان لنت ترمز با همه ظرفیت خود کار می‌کنند
اتوپارت پرس: رئیس انجمن
لنت ترمز و کلاچ اعلام کرد: «تولیدکنندگان لنت ترمز با بهره‌گیری از همه
ظرفیت و توان خود در تلاشند تا در شرایط دشوار کنونی و با وجود افزایش نرخ
ارز، ممنوعیت واردات و کمبود مواد اولیه، مشکلی از بابت تامین این کالا در
کشور نداشته باشیم.»

حسین لاجوردی با بیان اینکه از حدود چهار ماه پیش واردات هرگونه لنت ترمز بویژه از چین به کشور ممنوع شده، گفت: «می‌توان گفت اگر لنت خارجی در بازار وجود دارد، قاچاق بوده یا مربوط به واردات گذشته است.»

وی با اشاره به اینکه با برگزاری سلسله جلساتی با تولیدکنندگان داخلی،
مقرر شد در شرایط سخت کنونی با تمام ظرفیت کار کنند تا کشور با کمبود لنت
مواجه نشود، افزود: «اکنون همه نیاز کشور در زمینه لنت‌های ریلی و مترو
توسط تولیدکنندگان داخلی تامین می‌شود و هیچ کمبودی وجود ندارد. چراکه
توقفی هرچند کوتاه در تولید این لنت‌ها، می تواند ناوگان ریلی را زمین‌گیر
کند؛ بر این اساس از مسئولان انتظار می‌رود حمایت‌های لازم را از
تولیدکنندگان داشته باشند.»

به گفته لاجوردی، در ماه‌های گذشته برخلاف بسیاری صنوف، نه تنها تعدیل
نیرویی در صنف تولیدکنندگان لنت ترمز اتفاق نیفتاد بلکه جذب نیرو در آن
تقریبا 2 برابر شد.

وی خاطرنشان کرد: «از آنجایی که واردات این کالا به کشور ممنوع شد، بار
تامین نیاز داخل به دوش تولیدکنندگان داخلی افتاد و اکنون 26 واحد تولید
فعالند که انتظار می رود تا پایان سال به 40 واحد برسد. حدود 45 واحد
تولیدکننده مجوزدار لنت ترمز در کشور وجود دارند که اکنون 26 واحد آنها
فعالند.»

لاجوردی با بیان اینکه 90 درصد مواد اولیه مورد نیاز تولید لنت از خارج
وارد می شود و حتی 10 درصد باقی مانده نیز منشا خارجی دارد، اظهار کرد: «به
طور نمونه تولیدکنندگان رزین، نیازمند واردات ماده اولیه فنول هستند که تا
پیش از این از کره‌جنوبی وارد می‌شد، اما به دلیل تحریم‌ها اکنون وارد
نمی‌شود و خط تولید آن متوقف شده است.»

رئیس انجمن لنت ترمز و کلاچ افزود: «برخی مواد اولیه داخلی نظیر اکسید
روی و پودر فلزات قیمت جهانی دارند که قیمت آنها در ماه‌های گذشته رشدی چند
برابری تجربه کرده است.»

به گفته وی، قیمت مواد اولیه رزین که یکی از مواد اصلی در تولید لنت
ترمز است از حدود 7 هزار تومان در هر کیلوگرم در 6 ماه گذشته، اکنون به بیش
از 30 هزار تومان افزایش یافته و چنین افزایش قیمت‌هایی در رشد قیمت محصول
نهایی موثر است.

http://www.autopartpress.com/

https://www.instagram.com/autopart.press/

https://t.me/autopartpress
۷-۱۷-۱۳۹۷ ۰۴:۴۲ عصر
یافتن تمامی ارسال‌های این کاربر نقل قول این ارسال در یک پاسخ
ارسال پاسخ 


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان